#39 Koop een nieuwe fiets

Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik een nieuwe fiets. De aankoop bleef ik maar uitstellen. Ik had toch een fiets? Maar op dat oude barreltje fietste ik niet prettig. Zeker niet met een groeiende zoon en wat bepakking (boodschappen, werk- of schooltas).

Oké, tijd dus voor een nieuwe fiets. Maar wat? Er zijn zoveel fietsen te koop. Enorm veel merken, modellen, kleuren en mogelijkheden. Na een lange zoektocht viel de keuze op een Batavus fiets. En ja wel, het is een elektrische fiets! En nee, ik ben niet bejaard. Maar even op en neer fietsen door de polder met altijd tegenwind met zoonlief en wat tassen achterop gaat nu wel een stuk makkelijker. Tegenwoordig zie je steeds meer jonge mensen en zelfs scholieren met een elektrische fiets. Leuke, hippe modellen met een accu. Het lijkt heel gewoon om er eentje te kopen. Dus waarom niet?

03/04/2016: fiets is besteld. Nu nog even wachten totdat de fiets wordt geleverd...
13/04/2016: fiets is geleverd! Thuis een nieuw fietszitje erop en 's avonds nog een mand besteld.
16/04/2016: fietsmand is geleverd. Even monteren en de fiets is helemaal klaar!

Doel #39 voltooid!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten