#89 Doe mee aan prijsvragen/winacties totdat je iets wint

Winacties. Ik heb er eigenlijk een hekel aan, omdat je meer reclame in je mailbox krijgt dan prijzen. Een goedkope manier om klantgegevens te verzamelen. Dus doe ik nooit mee. Maar de Day Zero lijst is er om uitdagingen aan te gaan. Zodoende kwam deze erop.

Oké. Hoe pak je zoiets aan? Ten eerste: gebruik ALTIJD een e-mailadres dat je alleen voor winacties gebruikt. Dikke kans dat je mailbox anders vol met spam zit. Ten tweede: doe niet aan Facebook acties mee.

En wat win ik als eerste? Een muismat... van een fake bedrijf. Absoluut geen contactgegevens opgeven. Niet aan mee doen dus! Anders zit je mailbox vol met spam.

En als tweede? Een Golden Giftcard van Eventsbakery! Geen idee waar ik deze mee heb gewonnen. Wel een leuke giftcard. Maar wel even goed op de voorwaarden letten bij het boeken.

En als derde? Twee keer vijf indoor skydive sessies bij Indoor Skydive Roosendaal!! Deze prijs won ik met mijn boogbericht over het indoor skydiven. En nu mogen we dus nóg een keer. Kijk, dit is nou een échte PRIJS! En ook nog eens de mooiste prijs die ik ooit heb gewonnen.

Of ik vaker met winacties mee ga doen? Nee, ik denk het niet. Die hoeveelheid mails die je dan krijgt is toch echt niet leuk meer. Gelukkig heb ik er een oud e-mailadres voor gebruikt.

Day Zero Project #89: check!

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie posten